משלוח חינם עד הבית, 1-5 ימי עסקים ברכישה מעל 399 ש"ח

דיקור סיני

עמוד הבית שירותים • רפואה סינית וטווינא

בין כל תחומי הרפואה המשלימה, הרפואה הסינית הינו תחום מסקרן ויעיל המוכר כראומה אלטרנטיבית גם בקרב רופאים קונבנציונאליים. בתחום של רפואה סינית וטווינא ישנם מגוון טיפולים וכלים יעילים, אשר ריפאו לא מעט אנשים. הטיפולים הם: דיקור סיני, צמחי מרפא, תזונה מיוחדת, כוסות רוח, טווינא{עיסוי מיוחד הממריץ את מחזור הדם}. שיטה זו הייתה מוכרת כבר באלף השלישית לפנה”ס. טווינא, חדר גם לתחום הקוסמטי כאשר מדובר על חיזוק האנרגיות. עור פנים עייף, ניכר מיד לעין. טכניקה זו של טווינא, הייתה מוכרת גם בשנות ה-40 של המאה הקודמת שהתאימה לטיפול בשיתוק ילדים, צניחת פה ועיניים, בעיות פרקים ובעיות אורתופדיות שונות.

רפואה סינית בטיפול בעור מהתקופה העתיקה ועד היום

התשוקה לעור פנים מתוח ורענן, הייתה מעוז נפשה של כל אישה גם בממלכה הסינית. ישנם כתבים עתיקים אשר מראים כי נשותיו של הקיסר נהגו לטפח את עור פניהן באמצעות דיקור סיני וטווינא, על מנת להנציח את עור פניהן. הן השתמשו בדיקור סיני יחד עם החדרת שמני מרפא והיום אנו רואים זאת בטיפולים כמו מזותרפיה. טיפול זה של דיקור סיני התגלה כיעיל בקרב חולים אשר סבלו משיתוק פנים. הדיקור לא רק שהיטיב עם מצבם, הוא אף תרם לשיפור משמעותי במרקם העור, בגוון ובגמישות שלו, עד אפילו למצב של קמטים שנעלמו.

בכל תקופה קצרה יוצאים מחקרים ותגליות חדשות בתחום הרפואה הסינית

בגלל שההישגים של דיקור סיני וטווינא הם מרשימים ובכלל, כל מה שקשור ברפואה הסינית, ישנם מחקרים חדשים אשר יוצאים בכל כמה חודשים, כשאר הם מהווים חידוש וטיפול יעיל, אם בקרב רופאים אלטרנטיביים ומטפלים רבים בתחום ובקרב קוסמטיקאיות המתמחות בטיפול פנים באמצעות שיטת הטיפול הסיני. היום, כל נושא הניתוחים הפלסטיים כבר חלף ולכן, נשים רבות באמצעות מזותרפיה ודיקור סיני בעור פניהן, מעדיפות שיטה זו שהיא יעילה ובעלת תוצאות מוכחות תוך זמן קצר, מה שהרבה יותר עדיף מטיפול פולשני כגון ניתוח למתיח פנים שלא בטוח כי יצליח.

שילוב מושלם של רפואה סינית טווינא בטיפולים קוסמטיים

נשים יותר מודעות היום לרפואה הסינית והאלטרנטיבית, במיוחד כאשר מדובר על טיפולים קוסמטיים כמו אנטי אייג’ינג שמשלב דיקור קוסמטי, טיפולים בחומרים טבעיים וטיפולים מיוחדים באמצעות אבנים כמו אבן  גואשה {Goosha} אשר ממריצה את מחזור הדם וגורמת לרענון והצערת עור הפנים. אחת הקוסמטיקאיות המוכרות בתל אביב אשר מתמחה בטיפולים סיניים הכוללים דיקור סיני, מזותרפיה, טיפול באבן, החדרת שמנים אתריים לעור הפנים ועוד, הינה דנה קנר, אשר התמחתה שנים בתחום לאחר לימודים ארוכים. כמו כן, דנה מתמחה בטיפולים סיניים נוספים כגון טיפול בכוסות רוח וכל מה שקשור אל רפואה סינית וטווינא. הטיפול נעשה באווירה רגועה כאשר האבחון באמצעות דנה נעשה קודם לכן, מה שיקנה טיפול מושלם, אשר יתאים לנתונים של כל אחת.

Wishlist 0
Continue Shopping
Open chat