משלוח חינם עד הבית, 1-5 ימי עסקים ברכישה מעל 399 ש"ח

פריון היריון ולידה

עמוד הבית שירותים • פיריון היריון ולידה

על פי מחקרים שונים שנעשו בעולם, נשים אשר מטפלות באופן נכון לפני ובזמן ההיריון, או כאשר הן נמצאות בבעיות של  פריון היריון ולידה, חוויית הלידה תהיה טבעית וטיפולים לפריון יסייעו יותר באמצעות טיפולים של רזי הרפואה הסינית. גם השיקום לאחר הלידה והקשר עם התינוק הופכים לקלים ופשוטים יותר. ישנן נשים שאינן יכולות להיכנס להיריון מכל מיני סיבות שהנפוצה בן היא בעיית השחלות הפובליציסטיות. זוהי תופעה נפוצה בישראל וזו אחת הסיבות העיקריות לבעיות פריון בקרב נשים.

תופעה זו, נגרמת בשל ייצור גבוה של הורמונים גבריים. תופעה זו, מופיעה בקרב 10% מנשים בישראל מגיל הפריון והלאה. נשים אלה, תסבולנה מהפרעות במחזור החודשי כגון: איחור במחזור, קושי להיכנס להיריון, פצעי בגרות {אקנה},שיעור יתר, עלייה במשקל, סיכון לחלות בסרטן, יתר לחץ דם, סוכרת ומחלות לב.

תשובה נאותה לבעיות פריון בקרב נשים באמצעות הרפואה הסינית

 אם גם אתן סובלות משחלות פוליצסטיות ומעוניינות להיכנס להיריון, כדאי לכן לדעת, כי ניתן לטפל בתופעה זו, באמצעות דיקור סיני, צמחי מרפא ותזונה נכונה. יש לאזן את המערכות הפנימיות של הגוף ולעיתים, דיקור סיני יוכל לגרום לריפוי מלא. למעשה כל הנושא של טיפול בבעיות של פריון היריון ולידה באמצעות הרפואה הסינית, יעיל ויאזן את הרמות ההורמונאליות בגוף בפריון ואורח חיים בריא.

הרפואה הסינית, מסייעת בתופעות של ההיריון ובלידה עצמה ובבריאותו של הרך הנולד.  יש להכין את הגוף לפני,על מנת לעבור את כל התהליכים של פריון היריון ולידה  על הצד הטוב ביותר ולהקל את ההליך ואפילו ליהנות ממנו כחוויה אימהית נדירה.

רפלקסולוגיה, עיסוי וטיפולי מגע כסיוע ללידה קלה יותר

נשים רבות מגיעות לטיפולי פריון היריון ולידה במיוחד כאשר הן יודעות כי הן צריכות להתכונן לתהליך הנפלא של לידת תינוק אם מבחינה נפשית ואם מבחינה גופנית. מתח רב, רק יקשה על הלידה ועל פי הרפואה הסינית, טיפולי מגע , עיסוי, רפלקסולוגיה ועוד, תומכים בהיריון ובלידה עצמה. יש לשמור על פעילות גופנית מתונה, לבצע הרפיה באמצעות מדיטציות, יוגה ונשימות עמוקות בטכניקה נכונה, בכדי שיאפשר להורמון הנקרא אוקסיטוצין לעלות. יש בנוסף, לשמור על תזונה נכונה לפני הלידה, בכדי להתחזק, היות והגוף של אישה הרה, זקוק לאנרגיה, בכדי ליצור צירים.

ריפוי והקלה באמצעות מומחית בשיטה הסינית לפריון היריון ולידה

זו עובדה ידועה שהרפואה הסינית, הפכה לנפוצה בקרב הרבה רופאים ומטפלים, אשר אימצו את השיטה וממליצים עליה. יש להיעזר ברפואה האלטרנטיבית, אשר כוללת טיפולים סינים כגון: שיאצו, דיקור סיני, טיפול בצמחי מרפא,עיסויים עם שמנים ארומאטיים כמו טיפול בארומתרפיה  ועוד. מי שמתמחה בשיטה זו, הינה דנה קנר, אשר גילתה את היעילות של רפואה זו והחלה ללמוד את כל סודות הטיפול 4 שנים במכללת רידמן.

דנה מנהלת את מרפאתה כאשר היא מציעה את מיטב הטיפולים הסיניים לבעיות של פריון היריון ולידה וכן לטיפולי עור מתקדמים ובלתי פולשניים כמו אנטי אייג’ינג, טיפול בעור במוצרים טבעיים שהיא עצמה רוקחת. התוצאות מדהימות, העור ייראה קורן, ללא קמטים וקמטוטים. דנה מספרת, כי בכל פעם מחדש היא ולקוחותיה נדהמות מהשינוי המידי בעור הפנים ובטיפולים הסיניים שהיא מעניקה למחושים שונים בגוף  אשר מסייעים בהקלה רבה למטופליה.

Wishlist 0
Continue Shopping
Open chat